умови укладення договору

ДОГОВІР НА використання 

електронного кабінету  "Е-ПОСТ"

Ви можете укласти договір з нашою компанією і в подальшому здійснювати відправку листів та контролювати стан їх доставки через Електронний кабінет користувача "Е-ПОСТ".
Робота на підставі договорів значно спрощує процес відправки, адже Вам не треба відстежувати наявність коштів на платіжній карті, а потім писати авансові звіти, щоб компенсувати витрати по власній картці.

Крім того, Ви отримуєте ПДВ-кредит по всім Вашим платежам.

Ознайомтесь з текстом договору та заповніть форму, натиснувши кнопку нижче.

Розраховуючи суму авансового платежу, виходьте з кількості листів, що Ви плануєте відправляти щомісячно, та середньої вартості відправки порядку 55 грн. за лист, що містить 10 аркушів (Сума = кількість листів * 55 грн.)

Сума мінімального авансового платежу становить 200 грн. 

Ми направимо Вам рахунок на оплату авансу.

Після оплати авансу Ви отримаєте запрошення для доступу в Електронний кабінет користувача «Е-ПОСТ». 

Якщо Ви бажаєте, щоб користуватись Електронним кабінетом могли кілька Ваших представників, зазначені особи повинні зареєструватись в Електронному кабінеті за адресою в Інтернет https://easyfile.pro. Після цього Ви повинні направити нам підписану електронним підписом заявку (Додаток 2 до Договору) з указанням електронних адрес Ваших представників.

Укласти договір
Текст Публічного договору

ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР
про надання послуг з обробки та доставки поштових відправлень
через Електронний кабінет «Е-ПОСТ»


Товариство з обмеженою відповідальністю «ПОШТОВА СЛУЖБА «Е-ПОСТ», (надалі - "Поштова служба") в особі директора Куркіна Володимира Вікторовича, який діє на підставі Статуту, керуючись ст. 633, 634 Цивільного кодексу України, пропонує необмеженому колу осіб отримати послуги з виготовлення та доставки поштових відправлень із застосування Електронного кабінету «Е-ПОСТ» відповідно до положень цього Публічного договору (надалі іменується «Договір»).

1.Предмет договору
1.1.Виконавець на умовах та в порядку, визначених цим Договором, власними силами та засобами бере на себе зобов’язання із обробки документів Замовника, наданих в текстовому та графічному вигляді (надалі – документи Замовника), формування поштових відправлень (ДК 021:2015 - 72512000-7 - Послуги з управління документообігом), упаковку відправлень в конверти, та відправки їх адресатам (ДК 021:2015 – 64112000-4 – Поштові послуги з доставки письмової кореспонденції), а також надання інших пов’язаних послуг у відповідності з їх описом, переліком та на умовах, викладених в цьому Договорі, а Замовник зобов’язується на умовах та в порядку, визначених цим Договором, оплатити та прийняти надані послуги.
1.2.Під «документами Замовника» для цілей цього Договору розуміються листи замовника з додатками, будь-яка інша письмова кореспонденція, надана Замовником у вигляді текстових та графічних файлів через сервіс відправки кореспонденції «Е-Пост», яку Замовник вважає за доцільне виготовляти та відправляти користуючись послугами Виконавця.
1.3.Перетворення електронних документів (файлів) у графічні файли здійснюється системою автоматично.
1.4.Під доставкою документів Замовника для цілей цього Договору розуміється доставка до визначеного адресату або відповідного поштового відділення та збереження оригіналу електронного документу (у разі відправки оригіналу) і надання доступу до нього.
1.5.Кількість та категорія відправлень визначаються Замовником при здійсненні відправки кореспонденції через сервіс «Е-Пост».
1.6.Строк надання Послуг за Договором: протягом дії Договору.
1.7.Поштові відправлення, сформовані як результат робіт за цим договором виконуються шляхом двостороннього чорно-білого персоналізованого друку та можуть бути:
1.7.1.у вигляді конвертованого відправлення у конверт С-65 з віконцем;
1.7.2.у вигляді конвертованого відправлення у конверт С-65 з двома віконцями;
1.7.3.у вигляді конвертованого відправлення у конверт С-5 з віконцем;
1.7.4.у вигляді конвертованого відправлення у конверт С-5 з двома віконцями;
1.7.5.у вигляді конвертованого відправлення у конверт С-4 з віконцем або без нього.
1.8.1.8. Отримання замовлень Виконавцем (формування відправлень Замовником) здійснюється Електронний кабінет користувача за адресою в Інтернет https://easyfile.pro.

1.9. У разі відправки оригіналу документу, підписаного електронним підписом, Виконавець зберігає оригінал електронного документу у власному файловому сховищі та надає до нього протягом 6 місяців з дати відправки захищений доступ з використанням QR-коду, що додається до копії документу, що відправляється адресату.
1.10.Виконавець з метою виконання цього Договору підтримує функціонування системи «Е-Пост» в режимі 24 години на добу, 7 днів на тиждень.

2.Умови та порядок надання послуг

2.1.Замовник:
2.1.1.по мірі створення поштових відправлень за допомогою веб-сервісу «Е-Пост» або інструментами Електронного кабінету передає їх в електронній формі Виконавцю в порядку, узгодженому сторонами відповідно до цього Договору;

2.1.2. для відправки оригіналу документу підписує власним електронним підписом всі документи, що передаються на відправку.

2.2. Виконавець:
2.2.1.виготовлює з отриманих від Замовника графічних матеріалів поштові відправлення в паперовому вигляді, упаковує їх в конверти та здійснює доставку;

2.2.2. всі електронні документи, відправлені Замовником, як оригінали, зберігає протягом 6 місяців з дати відправки у власному файловому сховищі, та надає до них захищений доступ з використанням QR-коду, що додається до копії документу, яка відправляється адресату;

2.2.3. щомісячно формує звіт про отримані, надруковані та відправлені поштові відправлення у вигляды Акту приймання-передачі наданих послуг.
2.3. Всі матеріали, якими обмінюються Сторони шифруються при передачі із застосуванням стійких криптографічних алгоритмів.
2.4. Формат файлів для друку та виготовлення поштових відправлень: графічний - .pdf
2.5. Виготовлення поштових відправлень здійснюється на офсетному папері для цифрового друку.
2.6. Виконавець зобов’язується виготовляти та передавати на доставку готові поштові відправлення протягом 12 робочих годин від часу отримання відповідних матеріалів від Замовника.
2.7. У разі виникнення обставин повного чи часткового невиконання зобов’язань по цьому Договору чи ризиків такого невиконання, Сторони зобов’язані проінформувати одна одну у електронній формі негайно.

3.Вартість договору та порядок розрахунків
3.1. Загальна вартість послуг визначається як сума вартості обробки документів Замовника та вартості послуг поштової доставки.
Вартість послуг обробки документів Замовника визначається згідно Калькуляції послуги (Додаток 1 до Договору).
Вартість послуг поштової доставки відправлень визначається згідно діючими Граничними тарифами на універсальні послуги поштового зв’язку, затвердженими відповідним рішенням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації.
3.2. Ціна Договору за місяць формується, як сума вартості всіх поштових відправлень протягом звітного місяця, в тому числі з ПДВ.
3.3. Замовник здійснює авансовий платіж в сумі, яку визначає самостійно, але не менше 200 грн. протягом 5 днів з моменту приєднання до цього Договору та отримання рахунку-фактури на оплату авансу.

3.4. Замовник самостійно визначає розмір авансового платежу, виходячи з кількості запланованих відправлень та їх вартості.
3.4. У разі замовлення послуг протягом місяця на суму, що перевищує авансовий платіж, Замовник самостійно засобами Електронного кабінету замовляє рахунок-фактуру та здійснює таке додаткове авансування.
3.6. Остаточні розрахунки між Сторонами здійснюються щомісячно за фактом надання послуг, впродовж 5-ти календарних днів на підставі акту наданих послуг та відповідного рахунку.
3.7. Розрахунки за Договором здійснюються Замовником у безготівковому порядку. Оплата за надані послуги за даним Договором здійснюється в національній валюті України.

4.Терміни та порядок передачі–приймання послуг
4.1. Термін надання послуг Виконавцем становить 12 робочих годин від часу отримання відповідних поштових відправлень від Замовника.
4.2. За результатом наданих послуг Виконавець направляє Замовнику на адресу електронної пошти, вказану в замовленні, квитанції про відправку кореспонденції засобами сервісу «Е-Пост» та відображає інформацію про здійснені відправлення в Електронному кабінеті користувача за адресою в Інтернет https://easyfile.pro.
4.3. Приймання-передача наданих Виконавцем послуг за місяць здійснюється уповноваженими представниками обох Сторін шляхом підписання Акту приймання-передачі наданих послуг, який складається за результатами роботи за місяць Виконавцем, та направляється Замовнику не пізніше 10 числа місяця, наступного за звітним.
4.4. Підписання Актів приймання-передачі наданих послуг здійснюється в електронній формі, з використанням електронних підписів Сторін.
4.5. У разі наявності зауважень зі сторони Замовника він повідомляє про них Виконавця електронною поштою на електронну адресу, визначену цим Договором, з зазначенням повного переліку суттєвих зауважень та строків їх усунення. У такому разі Виконавець зобов’язаний розглянути зауваження Замовника, усунути недоліки та, у разі необхідності, повторно надати послуги Замовнику.
4.6. Виконавець зобов’язується усувати виявлені недоліки виключно за власний рахунок та в терміни, встановлені Замовником.

5.Права та обов’язки сторін
5.1. Замовник має право:
5.1.1. в будь-який час отримувати інформацію від Виконавця про хід надання послуг за цим Договором;
5.1.2. достроково розірвати цей Договір, письмово повідомивши його про це у строк не менше за 15 (п’ятнадцять) календарних днів до дати розірвання Договору.
5.2. Замовник зобов’язаний:
5.2.1. приймати та оплачувати надані послуги Виконавця відповідно до умов цього Договору;
5.2.2. сприяти Виконавцю в процесі виконання ним зобов’язань за цим Договором і забезпечити отримання Виконавцем інформації, необхідної для виконання умов за цим Договором;
5.2.3. у випадку, якщо для виконання завдань Виконавцю будуть необхідні додаткова інформація чи документи, надати їх в строк не пізніше ніж 3 (три) робочі дні з моменту їх запиту, при наявності у Замовника такої інформації або документів.
5.3. Виконавець має право:
5.3.1. своєчасно та в повному обсязі отримувати плату за надані послуги.
5.4. Виконавець зобов’язаний:
5.4.1. своєчасно та якісно надавати послуги відповідно до умов цього Договору;
5.4.2. усувати виявлені недоліки, що сталися з його вини, виключно за власний рахунок;
5.4.3. додержуватись строків надання послуг, вказаних у даному Договорі;
5.4.4. надавати Замовнику усі матеріали та документи, які засвідчують факт наданих послуг;
5.4.5. в ніякому разі не розголошувати відомості, які стали відомі йому в ході укладення та виконання цього договору;
5.4.6. укласти з кожним працівником, залученим до виконання цього Договору, угоди щодо нерозголошення будь-якої інформації, яка може стати відомою внаслідок надання послуг Замовнику;
5.4.7. забезпечити повне знищення відбракованих документів Замовника за місцем розташування виробництва Виконавця.

6.Відповідальність сторін та вирішення спорів
6.1. У випадку порушення Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором, вони несуть відповідальність, визначену цим Договором та чинним в Україні законодавством.
6.2. Порушенням зобов’язання є його невиконання або неналежне виконання, тобто виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов’язання.
6.3. За порушення строків надання послуг Виконавець сплачує Замовнику неустойку у вигляді пені у розмірі 0,1 % від вартості несвоєчасно наданих послуг за кожен день затримки.

6.4. За порушення строків оплати за надані послуги Замовник сплачує Виконавцю пеню в розмірі 0,1 % від суми несвоєчасно перерахованих грошових коштів за кожен день затримки.
6.5. Цей Договір регулюється Законодавством України і тлумачиться у відповідності до нього.
6.6. Будь-які суперечки, що виникають у зв’язку з цим Договором, вирішуються шляхом переговорів. Якщо Сторони не можуть дійти згоди з будь-яких спірних питань, вирішення таких спорів проводиться у відповідності з чинним Законодавством України.
6.7. Сплата штрафних санкцій не звільняє Сторони від виконання зобов’язань, що виникли з даного Договору.
6.8. Застосування передбачених цим Договором штрафних санкцій, штрафів, пені є правом, а не обов’язком Замовника.

7.Форс-мажор
7.1. Сторони звільняються від відповідальності повністю або частково за невиконання або неналежне виконання обов’язків за цим Договором, якщо доведуть, що умови даного Договору порушені внаслідок дії обставин непереборної сили (форс-мажор).
7.2. До форс-мажорних обставин Сторони відносять: стихійні лиха, військові дії, пожежі, аварії, відключення електроенергії, паводки, страйки, масові заворушення, природні катастрофи, акти органів влади, що впливають на виконання зобов’язань та всі інші події й обставини, які не залежать від волевиявлення Сторін.
7.3. Сторона, яка постраждала внаслідок дії форс-мажорних обставин, повинна при першій можливості повідомити іншу Сторону телеграмою, телефаксом чи іншими доступними засобами як про настання обставин непереборної сили, їх можливу тривалість, так і про інші обставини, що перешкоджають виконанню договірних зобов’язань.
7.4. Якщо Сторона своєчасно не повідомить про наявність форс-мажорних обставин іншу Сторону, то Сторона, яка постраждала від дії форс-мажорних обставин не має права на неї посилатися, крім випадку, коли сама обставина перешкоджає такому повідомленню.
7.5. Належним доказом наявності вищевказаних обставин і їх тривалості є відповідний сертифікат Торгово-промислової палати України та регіональними палатами.
7.6. На час дії форс-мажорних обставин, Сторони звільняються від виконання зобов’язань за цим Договором до моменту усунення таких обставин.

8.Конфіденційність
8.1. Цей Договір та вся інформація, пов’язана з ним, вважаються конфіденційною інформацією. Виконавець зобов’язується не розкривати конфіденційну інформацію третім сторонам протягом терміну дії цього Договору, а також протягом трьох років після припинення терміну дії цього Договору.
8.2. Інформація не вважається конфіденційною, якщо на момент її отримання вона є публічною або стає такою не в результаті порушення цього Договору, яка є дозволеною до оприлюднення або розкриття письмовим дозволом Сторони, яка є отриманою від третьої особи, котра на законній підставі уповноважена її надавати.
8.3. Права та обов’язки, що виникають за цим Договором, не можна передавати третім сторонам без попередньої письмової згоди іншої Сторони.
8.4. Підписанням цього Договору Замовник підтверджує, що він є незалежним володарем/розпорядником відповідних персональних даних та виконав всі вимоги щодо створення, розпорядження, захисту, передачі вказаних персональних даних згідно Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 року № 2297-VI, в т.ч. отримав від суб’єктів персональних даних згоду на обробку персональних даних або моє такі права на підставі будь-яких інших законних причин.
8.5. Уповноважені представники Сторін, які підписали цей Договір, підтверджують, що:
8.5.1. вони надають згоду на обробку своїх персональних даних Замовнику/Виконавцю з метою здійснення господарської діяльності та ведення внутрішніх баз даних Замовника/Виконавця;
8.5.2. вони належним чином повідомлені про включення їх персональних даних до бази даних Замовника/Виконавця, про мету отримання та обробки своїх персональних даних та їх передачу третім особам;
8.5.3. умови їх згоди на обробку персональних даних не вимагають окремого повідомлення щодо включення/зміни інформації про них до бази персональних даних та /або передачу будь-яким третім особам;
8.5.4. вони ознайомлені зі своїми правами, як суб’єктів персональних даних, відповідно до закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 року № 2297-VI.
8.6. Сторони зобов’язані забезпечити захист персональних даних, отриманих при виконанні цього Договору, від незаконної обробки, у тому числі від втрати, незаконного або випадкового знищення, а також від незаконного доступу до них в розумінні вимог Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 року № 2297-VI. Виконавець використовує персональні дані виключно з метою виконання Договору.

9.9. Використання Електронного кабінету користувача «Е-ПОСТ».
9.1. Замовник здійснює відправку кореспонденції, а також контроль стану її доставки через Електронний кабінет користувача за адресою в Інтернет https://easyfile.pro.

9.2. Для використання Електронного кабінету представники Замовника реєструються за адресою в Інтернет https://easyfile.pro.

9.3. У разі наявності представників Замовника, що можуть здійснювати відправку кореспонденції через Електронний кабінет від імені Замовника, останній направляє Виконавцю на електронну пошту Заявку, форма якої наведена у Додатку 2 до цього Договору.

9.4. У разі зміни переліку представників Замовника, останній направляє Виконавцю оновлену заявку.

10.Строк дії та порядок припинення дії Договору.
10.1. Цей Договір вступає в силу з моменту заповнення Замовником заявки про приєднання до цього Договору на веб-сайті Виконавця і діє протягом року (365 календарних днів) з дати приєднання, а в частині невиконаних зобов’язань – до їх повного виконання.
10.2. У разі відсутності заперечень Сторін, висловлених не пізніше ніж за 30 календарних днів до дати завершення дії Договору, цей Договір вважається продовженим на наступний календарний рік.
10.3. Сторони вправі за взаємної згоди розірвати цей Договір достроково. Сторона, яка бажає розірвати цей Договір має направити іншій Стороні письмову пропозицію-повідомлення про намір розірвати Договір за 15 календарних днів до очікуваної дати розірвання.
10.4. Якщо Сторони дійшли взаємної згоди щодо розірвання Договору, вони складають додаткову угоду до цього Договору, у якій закріплюють намір та дату розірвання Договору, а також розподіляють обов’язки щодо один одного, що виникають з приводу такого розірвання (фінансові зобов’язання Сторін, передача фактично існуючих результатів наданих Послуг тощо).
10.5. У разі дострокового розірвання цього Договору Виконавець має право на оплату:
10.5.1. за фактично надані Послуги;
10.5.2. витрат, які були понесені Виконавцем з метою надання Послуг.
10.6. У разі дострокового розірвання цього Договору Замовник має право отримати від Виконавця частину Послуг, які були фактично надані на момент розірвання Договору.

11.Інші умови
11.1. Попередні домовленості Сторін щодо предмету та умов цього Договору втрачають свою силу з підписанням цього Договору.
11.2. Всі зміни та доповнення до цього Договору мають юридичну силу лише, якщо вони складені в письмовій формі і підписані Сторонами.
11.3. Всі додатки до цього Договору є його невід’ємними частинами.

12.Визнання електронних документів

12.1. Сторони цим підтверджують, що визнають форми електронних документів, в яких підтверджені описані в них господарські операції, з використанням спеціалізованих програмних рішень, та зобов’язується слідкувати за надходженням електронних документів та своєчасно здійснювати їх приймання, перевірку, підписання з використанням КЕП та повернення іншій Стороні, в тому числі, але не виключно:
-додаткових угод, що укладаються в період дії договору і передбачають внесення будь-яких змін до їх умов;
-актів здачі-прийняття робіт (наданих послуг);
-рахунків-фактур (рахунків) на оплату;
-листів, повідомлень, заяв та інших документів, які мають подаватися Сторонами на виконання укладених договорів в електронній формі.
12.2. Електронні документи вважаються підписаними і набирають чинності з моменту, зазначеного в конкретному електронному документі, іншому документі, на виконання якого він підписується, або в порядку, передбаченому чинним законодавством.
12.3. Сторони домовилися, що електронні документи та цей Договір, які підписані з використанням КЕП, мають повну юридичну силу, породжують права та обов'язки для Сторін, можуть бути представлені до суду в якості належних доказів та визнаються рівнозначними документам, що складаються на паперовому носієві. Підтвердження передачі документів (відправлення, отримання, тощо) вважається легітимним підтвердженням фактичного прийому-передачі таких документів уповноваженими особами Сторін і не вимагає додаткового доказування.

13.Адреси та банківські реквізити Виконавця:

ВИКОНАВЕЦЬ:
ТОВ «ПОШТОВА СЛУЖБА «Е-ПОСТ»
Адреса: вул. Тютюнника Василя, буд. 5-а, м. Київ, 03150
Поточний рахунок IBAN:
UA513390500000026008001125269
в АТ "КристалБанк",
МФО 339050,
код ЄДРПОУ 31055971
Тел.: (067) 401-86-91
e-mail: inbox@e-post.com.ua

Редакція Публічного договору від 06.06.2024 року


ДОДАТОК № 1

до Публічного договору
про надання послуг з обробки
та доставки поштових відправлень
через Електронний кабінет Е-ПОСТ


КАЛЬКУЛЯЦІЯ ПОСЛУГИ

обробки документів Замовника для поштового відправлення

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПОШТОВА СЛУЖБА «Е-ПОСТ», (надалі - "Поштова служба") в особі директора Куркіна Володимира Вікторовича, який діє на підставі Статуту, керуючись ст. 633, 634 Цивільного кодексу України, пропонує необмеженому колу осіб цю Калькуляцію послуги обробки документів Замовника для подальшого поштового відправлення (надалі іменується - «Калькуляція послуги»).

Цей Додаток до Договору має силу протоколу погодження договірної ціни.

Вартість послуги обробки документів Замовника для подальшого поштового відправлення включає в себе:

- вартість обробки документу (включає опрацювання документу засобами програмного забезпечення «Е-ПОСТ», перетворення в графічний формат, пересилку на друк, друк, упаковку в конверт, сортування відправлень, доставку відправлень в поштове відділення) – із розрахунку 1,20 грн. за 1 сторінку документу;

- сервісний збір (включає опрацювання документу засобами програмного забезпечення «Е-ПОСТ», перетворення в графічний формат, пересилку на друк, а також збереження оригіналу документу в файловому сховищі і надання до нього доступу) :

  • для обсягу документу до 50 г. - 1,50 грн.;
  • для обсягу документу більше 50 г. - 2,00 грн.;
  • для відправки оригіналу документу (з електронним підписом) - 3,6 грн.
- вартість конверту (в залежності від об’єму відправлення):
  • конверт С-65- 1,50 грн.;
  • конверт С-5 -2,00 грн.;
  • конверт С-4 - 4,50 грн.;
  • безконвертне відправлення-0,80 грн.

Вартість послуги обробки 1 документу Замовника для подальшого поштового відправлення розраховується шляхом множення вартості обробки на кількість аркушів та додаванням вартості конверту, який відповідає цій кількості аркушів.


Сторони домовились, що вартість послуги обробки документів Замовника для подальшого поштового відправлення може змінюватись у разі зміни курсу гривні до долару США більше ніж на 10 (десять) %.


Редакція Додатку № 1 до Публічного договору від 06.06.2024 року


ДОДАТОК № 2

до Публічного договору
про надання послуг з обробки
та доставки поштових відправлень
через Електронний кабінет Е-ПОСТ



ЗАЯВКА

НА РЕЄСТРАЦІЮ ПРЕДСТАВНИКІВ ЗАМОВНИКА,

що мають право здійснювати відправку кореспонденції

через Електронний кабінет користувача «Е-ПОСТ»

м. Київ « ___» _________ 2024 року


_________________________________________________ (надалі – «Замовник»), в особі ____________ _______________________________, який діє на підставі __________________, направляє наступний перелік представників Замовника, що мають право здійснювати відправку кореспонденції через Електронний кабінет користувача «Е-ПОСТ» (надалі іменується - «Представники Замовника») та підтверджує їх повноваження:

№ п/пП.І.Б. представникаЕлектронна адреса представникаКонтактний телефон представника


* Для доступу в Електронний кабінет користувача «Е-ПОСТ» перелічені вище Представники Замовника повинні зареєструватись в Електронному кабінеті за адресою в Інтернет https://easyfile.pro/ з вказанням електронної адреси, зазначеної для кожного з них вище.

** Ця Заявка підписується електронним підписом Замовника та направляється на адресу електронної пошти Виконавця, вказану в розділі 13 Договору.

ВІД ЗАМОВНИКА

Директор

_______________ _______________
(підпис) (П.І.Б)


Редакція Додатку № 2 до Публічного договору від 06.06.2024 року

Укласти договір