умови укладення МІЖНАРОДНОГО договору

ДОГОВІР НА ПОСЛУГИ

МІЖНАРОДНОГО СЕРВІСУ "Е-ПОСТ"

Ви можете укласти міжнародний договір з нашою компанією і в подальшому здійснювати відправку листів з-за кордону в УкраїнуВи суттєво зекономите кошти та час, адже:

  • відправка здійснюється по тарифам місцевого відправлення;
  • лист буде доставлено протягом 3-4 днів.

Ви відправляєте паперового листа он-лайн. Ваш електронний лист буде роздруковано, запаковано в конверт та відправлено бажаному отримувачу в Україні звичайною поштою.

А якщо у Вас немає зворотної української адреси ми надамо Вам  віртуальну поштову скриньку "EASYBOX". Ваші листи будуть щоденно скануватись та в форматі PDF відправлятись на вказану Вами електронну пошту. Всі оригінали листів ми збережемо і перешлемо Вам на першу вимогу на вказану Вами адресу.

Ознайомтесь з текстом договору та заповніть форму, натиснувши кнопку нижче.

Розраховуючи суму авансового платежу, виходьте з кількості листів, що Ви плануєте відправляти щомісячно, та середньої вартості відправки порядку € 1,5 за лист, що містить 10 аркушів (Сума = кількість листів * €1,5).

Сума мінімального авансового платежу становить -  €10.

Ми направимо Вам рахунок на оплату авансу.

Після оплати авансу Ви отримаєте запрошення для доступу в Електронний кабінет користувача «Е-ПОСТ».

Якщо Ви бажаєте, щоб користуватись Електронним кабінетом могли кілька Ваших представників, направте нам заявку, що є додатком до договору, і ми відкриємо всім Вашим працівникам доступ в Електронний кабінет за адресою в Інтернет https://easyfile.pro.

Укласти договір
Текст Публічного договору

ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР
про надання послуг з обробки та доставки
вхідних та вихідних поштових відправлень

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПОШТОВА СЛУЖБА «Е-ПОСТ», (надалі - "Поштова служба") в особі директора Куркіна Володимира Вікторовича, який діє на підставі Статуту, керуючись ст. 633, 634 Цивільного кодексу України, пропонує необмеженому колу осіб отримати послуги з виготовлення та доставки поштових відправлень із застосування Електронного кабінету «Е-ПОСТ», а також приймання та обробки поштових відправлень відповідно до положень цього Публічного договору (надалі іменується «Договір»).

1. Терміни, що використовуються в цьому Договорі

1.1. Публічний договір, Договір - правочин, що регулює відносини між Поштовою службою та Замовником щодо надання послуг з приймання та обробки поштових відправлень на умовах, встановлених Поштовою службою.

1.2. Послуга – послуга з виготовлення та доставки поштових відправлень, а також з приймання та обробки поштових відправлень Замовника, порядок надання якої визначається цим Договором.

1.3. Поштова служба, Виконавець - Товариство з обмеженою відповідальністю «ПОШТОВА СЛУЖБА «Е-ПОСТ», зареєстрована в Єдиному державному реєстрі операторів поштового зв’язку України 03.08.2022 року за № 175, що здійснює надання послуги на умовах, визначених цим Договором.

1.4. Замовник – юридична чи фізична особа, що подала Заявку на надання Послуги через веб-сайт Виконавця за адресою в Інтернет https://e-post.com.ua/.

1.5. Документи Замовника або Поштові відправлення, адресовані Замовнику - для цілей цього Договору розуміються:

  • листи замовника з додатками, будь-яка інша письмова кореспонденція, надана Замовником у вигляді текстових та графічних файлів через Електронний кабінет «Е-Пост», яку Замовник вважає за доцільне виготовляти та відправляти користуючись послугами Виконавця;
  • листи (в тому числі повернуті листи) та повідомленні про доставку і вручення, отримані на адресу Замовника, будь-яка інша письмова кореспонденція, отримана на адресу Замовника через сервіс віртуальної поштової скриньки «EASYBOX».

1.6. Поштова скринька «EASYBOX» - для цілей цього Договору розуміється поштова скринька, що розміщується за адресою 03039, м. Київ, вул. Голосіївська, буд.7, корпус 2 (далі по тексту – «Адреса поштової скриньки»), номер якої присвоюється Поштовою службою та повідомляється Замовнику на його електронну адресу.

1.7. Приймання поштових відправлень Замовника - для цілей цього Договору розуміється їх отримання працівником Поштової служби у відділенні Укрпошти за Адресою поштової скриньки «EASYBOX».

2. Загальні положення

2.1. Договір укладено відповідно до положень статей 633 та 634 Цивільного кодексу України.

2.2. Кожна Сторона гарантує іншій Стороні, що володіє необхідною дієздатністю, а також всіма правами та повноваженнями на укладення й виконання умов цього Договору.

2.3. Договір є обов’язковим для виконання Поштовою службою з дати його оприлюднення на офіційному сайті https://e-post.com.ua/ (далі по тексту – «Сайт»).

2.4. Для Замовника Договір є обов'язковим з моменту заповнення Заявки на Сайті та підтвердження приєднання до цього Договору.

2.5. Договір укладається шляхом приєднання Замовника до запропонованого Поштовою службою Договору загалом та прийняття всіх істотних умов цього Договору без підписання письмового примірника і має юридичну силу відповідно до положень статей 633, 634 Цивільного кодексу України. Замовник не може запропонувати свої умови Договору.

2.6. Безумовне та повне прийняття умов Договору Замовником полягає в здійсненні Замовником дій, спрямованих на отримання Послуги, а саме передачі Замовником Поштовій службі Заявки на надання послуги та сплати першої абонплати за місяць.

3. Предмет договору

3.1. Виконавець на умовах та в порядку, визначених цим Договором, власними силами та засобами бере на себе зобов’язання із:

  • обробки документів Замовника, наданих в текстовому та графічному вигляді (надалі – документи Замовника), формування поштових відправлень, упаковку відправлень в конверти, та відправки їх адресатам;
  • відкриття та обслуговування поштової скриньки Замовника, отримання поштових відправлень, адресованих Замовнику, як представник Замовника, у відділенні АТ «Укрпошта», обробки (сканування) прийнятих поштових відправлень (документів Замовника), відправки відсканованих документів Замовника на його електронну адресу, зберігання прийнятих поштових відправлень та їх пересилку на визначену Замовником адресу за вимогою Замовника;
  • надання інших пов’язаних послуг у відповідності з їх описом, переліком та на умовах, викладених в цьому Договорі,

а Замовник зобов’язується на умовах та в порядку, визначених цим Договором, оплатити та прийняти надані послуги.

3.2. Перетворення електронних документів (файлів) у графічні файли здійснюється системою автоматично.

3.3. Під доставкою документів Замовника для цілей цього Договору розуміється доставка до визначеного адресату або відповідного поштового відділення та збереження оригіналу електронного документу (у разі відправки оригіналу) і надання доступу до нього.

3.4. Кількість та категорія відправлень визначаються Замовником при здійсненні відправки кореспонденції через Електронний кабінет «Е-Пост».

3.5. Поштові відправлення, сформовані як результат робіт за цим договором виконуються шляхом двостороннього чорно-білого персоналізованого друку та можуть бути:

  • у вигляді конвертованого відправлення у конверт С-65;
  • у вигляді конвертованого відправлення у конверт С-5;
  • у вигляді конвертованого відправлення у конверт С-4.

3.6. Отримання замовлень Виконавцем (формування відправлень Замовником) здійснюється через Електронний кабінет користувача за адресою в Інтернет https://easyfile.pro.

3.7. У разі відправки оригіналу документу, підписаного електронним підписом, Виконавець зберігає оригінал електронного документу у власному файловому сховищі та надає до нього протягом 6 місяців з дати відправки захищений доступ з використанням QR-коду, що додається до копії документу, яка відправляється адресату.

3.8. Обробка Документів Замовника здійснюється шляхом їх сканування, зберігання у форматі PDF, чорно-білому, з розподільчою здатністю 100 dpi та направлення Замовнику на визначену ним електронну адресу.

3.9. Кількість, порядок та строки обробки та зберігання документів Замовника за послугою «EASYBOX» визначаються Замовником при подачі Заявки на приєднання до Публічного договору.

3.10. Електронні копії Документів Замовника зберігаються на серверах Поштової служби протягом 30 календарних днів з дня їх створення, якщо інше не обумовлено Замовником при подачі Заявки.

3.11. Виконавець з метою виконання цього Договору підтримує функціонування системи «Е-Пост», в т. ч. сервісу «EASYBOX», в режимі 24 години на добу, 7 днів на тиждень.

3.12. Строк надання Послуг за Договором: протягом дії Договору. 

4. Умови та порядок надання послуг

4.1. Замовник:

4.1.1. по мірі створення поштових відправлень за допомогою Електронного кабінету «Е-Пост» передає їх в електронній формі Виконавцю в порядку, узгодженому сторонами відповідно до цього Договору;

4.1.2. для відправки оригіналу документу підписує власним електронним підписом всі документи, що передаються на відправку;

4.1.3. контролює надходження сканованих Документів Замовника на вказану в Заявці електронну пошту;

4.1.4. оплачує рахунки-фактури, виставлені Виконавцем за результатами надання послуг у звітному місяці.

4.2. Виконавець:

4.2.1. виготовляє з отриманих від Замовника графічних матеріалів поштові відправлення в паперовому вигляді, упаковує їх в конверти та передає для подальшої доставки;

4.2.2. всі електронні документи, відправлені Замовником, як оригінали, зберігає протягом 6 місяців з дати відправки у власному файловому сховищі, та надає до них захищений доступ з використанням QR-коду, що додається до копії документу, яка відправляється адресату.

4.2.3. відкриває Замовнику поштову скриньку «EASYBOX» та обслуговує її протягом всього терміну дії Договору;

4.2.4. приймає кореспонденцію Замовника, що надходить на його поштову скриньку «EASYBOX» та веде її облік;

4.2.5. щоденно, не пізніше 1 робочого дня з моменту отримання кореспонденції Замовника сканує всі отримані Документи Замовника в формат PDF, чорно-білий, з розподільчою здатністю 100 dpi, та направляє їх на електронну пошту, вказану Замовником у Заявці (кожен документ Замовника в окремому електронному листі);

4.2.6. зберігає та/або знищує вхідні Документи замовника в строки та порядку, визначеному в Заявці Замовника;

4.2.7. веде облік наданих послуг та формує щомісячні акти виконаних робіт та виставляє рахунки-фактури на оплату послуг за звітний місяць та абонплати за наступний місяць.

4.3. Формат файлів для друку та виготовлення поштових відправлень: графічний - .pdf

4.4. Виготовлення поштових відправлень здійснюється на офсетному папері для цифрового друку.

4.5. Виконавець зобов’язується виготовляти та передавати на доставку готові поштові відправлення протягом 12 робочих годин від часу отримання відповідних матеріалів від Замовника.

4.6. У разі виникнення обставин повного чи часткового невиконання зобов’язань по цьому Договору чи ризиків такого невиконання, Сторони зобов’язані проінформувати одна одну у електронній формі негайно.

4.7. Послуги надаються на території України. 

5. Вартість договору та порядок розрахунків

5.1. Загальна вартість послуг визначається як сума абонплати за обраним Замовником пакетом послуг та вартості обробки документів Замовника та вартості послуг поштової доставки.

Вартість послуг обробки документів Замовника визначається згідно Калькуляції послуги та Тарифів на послуги сервісу «EASYBOX» (Додаток 1 та Додаток 3 до Договору).

Вартість послуг поштової доставки відправлень визначається згідно діючими Граничними тарифами на універсальні послуги поштового зв’язку, затвердженими відповідним рішенням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації.

5.2. Ціна Договору за місяць формується, як сума вартості всіх поштових відправлень протягом звітного місяця плюс абонплата за обраним тарифом, в тому числі з ПДВ.

5.3. Замовник здійснює авансовий платіж в сумі, яку визначає самостійно, але не менше €10, протягом 5 днів з моменту приєднання до цього Договору та отримання рахунку-фактури на оплату авансу.

5.4. Замовник самостійно визначає розмір авансового платежу, виходячи з кількості запланованих відправлень та їх вартості.

5.5. У разі замовлення послуг протягом місяця на суму, що перевищує авансовий платіж, Замовник самостійно засобами Електронного кабінету замовляє рахунок-фактуру та здійснює додаткове авансування.

5.6. Остаточні розрахунки між Сторонами здійснюються щомісячно за фактом надання послуг, впродовж 5-ти календарних днів на підставі акту наданих послуг.

5.7. Розрахунки за Договором здійснюються Замовником у безготівковому порядку. Оплата за надані послуги за даним Договором здійснюється в ЄВРО.

6. Терміни та порядок передачі–приймання послуг

6.1. Термін надання послуг Виконавцем становить 12 робочих годин від часу отримання відповідних поштових відправлень від Замовника.

6.2. За результатом наданих послуг Виконавець направляє Замовнику на адресу електронної пошти, вказану в замовленні, квитанції про відправку кореспонденції засобами сервісу «Е-Пост» та відображає інформацію про здійснені відправлення в Електронному кабінеті «Е-Пост» за адресою в Інтернет https://easyfile.pro.

6.3. Приймання-передача наданих Виконавцем послуг за місяць здійснюється уповноваженими представниками обох Сторін шляхом підписання Акту приймання-передачі наданих послуг, який складається за результатами роботи за місяць Виконавцем, та направляється Замовнику не пізніше 10 числа місяця, наступного за звітним.

6.4. Підписання Актів приймання-передачі наданих послуг здійснюється в електронній формі, з використанням електронних підписів Сторін.

6.5. У разі наявності зауважень зі сторони Замовника він повідомляє про них Виконавця електронною поштою на електронну адресу, визначену в цьому Договорі, з зазначенням повного переліку суттєвих зауважень та строків їх усунення. У такому разі Виконавець зобов’язаний розглянути зауваження Замовника, усунути недоліки та, у разі необхідності, повторно надати послуги Замовнику.

6.6. Виконавець зобов’язується усувати виявлені недоліки виключно за власний рахунок та в терміни, встановлені Замовником.

6.7. Замовник зобов’язується підписати Акт приймання-передачі наданих послуг протягом 5 календарних днів з дня отримання його від Виконавця або направити в цей же строк Виконавцю зауваження до Акту.

6.8. У разі відсутності підписаного Акту чи зауважень від Замовника протягом 5 календарних днів з дня отримання Акту від Виконавця, такий Акт приймання-передачі наданих послуг вважається підписаним, а послуги прийнятими.

7. Права та обов’язки сторін

7.1. Замовник має право:

7.1.1. в будь-який час отримувати інформацію від Виконавця про хід надання послуг за цим Договором;

7.1.2. достроково розірвати цей Договір, письмово повідомивши його про це у строк не менше за 15 (п’ятнадцять) календарних днів до дати розірвання Договору.

7.2. Замовник зобов’язаний:

7.2.1. приймати та оплачувати надані послуги Виконавця відповідно до умов цього Договору;

7.2.2. сприяти Виконавцю в процесі виконання ним зобов’язань за цим Договором і забезпечити отримання Виконавцем інформації, необхідної для виконання умов за цим Договором;

7.2.3. у випадку, якщо для виконання завдань Виконавцю будуть необхідні додаткова інформація чи документи, надати їх в строк не пізніше ніж 3 (три) робочі дні з моменту їх запиту, при наявності у Замовника такої інформації або документів.

7.3. Виконавець має право:

7.3.1. своєчасно та в повному обсязі отримувати плату за надані послуги.

7.4. Виконавець зобов’язаний:

7.4.1. своєчасно та якісно надавати послуги відповідно до умов цього Договору;

7.4.2. усувати виявлені недоліки, що сталися з його вини, виключно за власний рахунок;

7.4.3. додержуватись строків надання послуг, вказаних у даному Договорі;

7.4.4. надавати Замовнику усі матеріали та документи, які засвідчують факт наданих послуг;

7.4.5. в ніякому разі не розголошувати відомості, які стали відомі йому в ході укладення та виконання цього договору;

7.4.6. укласти з кожним працівником, залученим до виконання цього Договору, угоди щодо нерозголошення будь-якої інформації, яка може стати відомою внаслідок надання послуг Замовнику;

7.4.7. забезпечити повне знищення відбракованих документів Замовника за місцем розташування виробництва Виконавця.

8. Відповідальність сторін та вирішення спорів

8.1. У випадку порушення Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором, вони несуть відповідальність, визначену цим Договором та чинним в Україні законодавством.

8.2. Порушенням зобов’язання є його невиконання або неналежне виконання, тобто виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов’язання.

8.3. За порушення строків надання послуг Виконавець сплачує Замовнику неустойку у вигляді пені у розмірі 0,1 % від вартості несвоєчасно наданих послуг за кожен день затримки.

8.4. За порушення строків оплати за надані послуги Замовник сплачує Виконавцю пеню в розмірі 0,1 % від суми несвоєчасно перерахованих грошових коштів за кожен день затримки.

8.5. Цей Договір регулюється Законодавством України і тлумачиться у відповідності до нього.

8.6. Будь-які суперечки, що виникають у зв’язку з цим Договором, вирішуються шляхом переговорів. Якщо Сторони не можуть дійти згоди з будь-яких спірних питань, вирішення таких спорів проводиться у відповідності з чинним Законодавством України.

8.7. Сплата штрафних санкцій не звільняє Сторони від виконання зобов’язань, що виникли з даного Договору.

8.8. Застосування передбачених цим Договором штрафних санкцій, штрафів, пені є правом, а не обов’язком Сторін Договору. 

9. Форс-мажор

9.1. Сторони звільняються від відповідальності повністю або частково за невиконання або неналежне виконання обов’язків за цим Договором, якщо доведуть, що умови даного Договору порушені внаслідок дії обставин непереборної сили (форс-мажор).

9.2. До форс-мажорних обставин Сторони відносять: стихійні лиха, військові дії, пожежі, аварії, відключення електроенергії, паводки, страйки, масові заворушення, природні катастрофи, акти органів влади, що впливають на виконання зобов’язань та всі інші події й обставини, які не залежать від волевиявлення Сторін.

9.3. Сторона, яка постраждала внаслідок дії форс-мажорних обставин, повинна при першій можливості повідомити іншу Сторону телеграмою, телефаксом чи іншими доступними засобами як про настання обставин непереборної сили, їх можливу тривалість, так і про інші обставини, що перешкоджають виконанню договірних зобов’язань.

9.4. Якщо Сторона своєчасно не повідомить про наявність форс-мажорних обставин іншу Сторону, то Сторона, яка постраждала від дії форс-мажорних обставин не має права на неї посилатися, крім випадку, коли сама обставина перешкоджає такому повідомленню.

9.5. Належним доказом наявності вищевказаних обставин і їх тривалості є відповідний сертифікат Торгово-промислової палати України та регіональними палатами.

9.6. На час дії форс-мажорних обставин, Сторони звільняються від виконання зобов’язань за цим Договором до моменту усунення таких обставин.  

10. Конфіденційність

10.1. Цей Договір та вся інформація, пов’язана з ним, вважаються конфіденційною інформацією. Виконавець зобов’язується не розкривати конфіденційну інформацію третім сторонам протягом терміну дії цього Договору, а також протягом трьох років після припинення терміну дії цього Договору.

10.2. Інформація не вважається конфіденційною, якщо на момент її отримання вона є публічною або стає такою не в результаті порушення цього Договору, яка є дозволеною до оприлюднення або розкриття письмовим дозволом Сторони, яка є отриманою від третьої особи, котра на законній підставі уповноважена її надавати.

10.3. Підписанням цього Договору Замовник підтверджує, що він є незалежним володарем/розпорядником відповідних персональних даних та виконав всі вимоги щодо створення, розпорядження, захисту, передачі вказаних персональних даних згідно Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 року № 2297-VI, в т.ч. отримав від суб’єктів персональних даних згоду на обробку персональних даних або моє такі права на підставі будь-яких інших законних причин.

10.4. Уповноважені представники Сторін, які підписали цей Договір, підтверджують, що:

10.4.1. вони надають згоду на обробку своїх персональних даних Замовнику/Виконавцю з метою здійснення господарської діяльності та ведення внутрішніх баз даних Замовника/Виконавця;

10.4.2. вони належним чином повідомлені про включення їх персональних даних до бази даних Замовника/Виконавця, про мету отримання та обробки своїх персональних даних та їх передачу третім особам;

10.4.3. умови їх згоди на обробку персональних даних не вимагають окремого повідомлення щодо включення/зміни інформації про них до бази персональних даних та /або передачу будь-яким третім особам;

10.4.4. вони ознайомлені зі своїми правами, як суб’єктів персональних даних, відповідно до закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 року № 2297-VI.

10.5. Сторони зобов’язані забезпечити захист персональних даних, отриманих при виконанні цього Договору, від незаконної обробки, у тому числі від втрати, незаконного або випадкового знищення, а також від незаконного доступу до них в розумінні вимог Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 року № 2297-VI. Виконавець використовує персональні дані виключно з метою виконання Договору.

11. Використання Електронного кабінету користувача «Е-ПОСТ»

11.1. Замовник здійснює відправку кореспонденції, а також контроль стану її доставки через Електронний кабінет користувача за адресою в Інтернет https://easyfile.pro.

11.2. У разі наявності представників Замовника, що можуть здійснювати відправку кореспонденції через Електронний кабінет від імені Замовника, останній направляє Виконавцю на електронну пошту Заявку, форма якої наведена у Додатку 2 до цього Договору.

11.3. Після отримання авансового платежу від Замовника представники Замовника отримують запрошення на електронну пошту для доступу до Електронного кабінету за адресою в Інтернет https://easyfile.pro.

11.4. У разі зміни переліку представників Замовника, останній направляє Виконавцю оновлену Заявку.

12. Строк дії та порядок припинення дії Договору

12.1. Цей Договір вступає в силу з моменту заповнення Замовником заявки про приєднання до цього Договору на веб-сайті Виконавця і діє протягом року (365 календарних днів) з дати приєднання, а в частині невиконаних зобов’язань – до їх повного виконання.

12.2. У разі відсутності заперечень Сторін, висловлених не пізніше ніж за 30 календарних днів до дати завершення дії Договору, цей Договір вважається продовженим на наступний календарний рік.

12.3. Сторони вправі за взаємної згоди розірвати цей Договір достроково. Сторона, яка бажає розірвати цей Договір має направити іншій Стороні письмову пропозицію-повідомлення про намір розірвати Договір за 15 календарних днів до очікуваної дати розірвання.

12.4. Якщо Сторони дійшли взаємної згоди щодо розірвання Договору, вони складають додаткову угоду до цього Договору, у якій закріплюють намір та дату розірвання Договору, а також розподіляють обов’язки щодо один одного, що виникають з приводу такого розірвання (фінансові зобов’язання Сторін, передача фактично існуючих результатів наданих Послуг тощо).

12.5. У разі дострокового розірвання цього Договору Виконавець має право на оплату:

12.5.1. за фактично надані Послуги;

12.5.2. витрат, які були понесені Виконавцем з метою надання Послуг.

12.6. У разі дострокового розірвання цього Договору Замовник має право отримати від Виконавця частину Послуг, які були фактично надані на момент розірвання Договору.

12.7. У разі розірвання Договору Виконавець протягом 7 (семи) календарних днів після завершення розрахунків по Договору пересилає на адресу, вказану Замовником в Заявці, всі Документи Замовника

13. Інші умови

13.1. Попередні домовленості Сторін щодо предмету та умов цього Договору втрачають свою силу з дати приєднання Замовника до цього Договору.

13.2. Всі зміни та доповнення до цього Договору мають юридичну силу лише, якщо вони складені в письмовій формі і підписані Сторонами.

13.3. Всі додатки до цього Договору є його невід’ємними частинами.

13.4. Вся переписка між Сторонами здійснюється на адреси електронної пошти, вказані сторонами в цьому договорі та заявці Замовника на приєднання до цього Договору.

14. Визнання електронних документів

14.1. Сторони цим підтверджують, що визнають форми електронних документів, в яких підтверджені описані в них господарські операції, з використанням спеціалізованих програмних рішень, та зобов’язується слідкувати за надходженням електронних документів та своєчасно здійснювати їх приймання, перевірку, підписання з використанням електронних підписів та повернення іншій Стороні, в тому числі, але не виключно:

  • додаткових угод, що укладаються в період дії договору і передбачають внесення будь-яких змін до їх умов;
  • актів здачі-прийняття робіт (наданих послуг);
  • рахунків-фактур (рахунків) на оплату;
  • листів, повідомлень, заяв та інших документів, які мають подаватися Сторонами на виконання укладених договорів в електронній формі.

14.2. Електронні документи вважаються підписаними і набирають чинності з моменту, зазначеного в конкретному електронному документі, іншому документі, на виконання якого він підписується, або в порядку, передбаченому чинним законодавством.

14.3. Сторони домовилися, що електронні документи, які підписані з використанням електронного підпису, мають повну юридичну силу, породжують права та обов'язки для Сторін, можуть бути представлені до суду в якості належних доказів та визнаються рівнозначними документам, що складаються на паперовому носієві. Підтвердження передачі документів (відправлення, отримання, тощо) вважається легітимним підтвердженням фактичного прийому-передачі таких документів уповноваженими особами Сторін і не вимагає додаткового доказування.  

15. Адреси та банківські реквізити Виконавця:

ТОВ "ПОШТОВА СЛУЖБА "Е-ПОСТ"

Адреса: вул. Тютюнника Василя, буд. 5-а, м. Київ, 03150
Поточний рахунок (EURO) IBAN:  UA 51 339050 0000026008001125269
в АТ "КРИСТАЛБАНК", МФО 39050
код ЄДРПОУ 31055971
Тел.: (44) 499-62-29
e-mail: inbox@e-post.com.ua

Редакція Публічного договору від 16.09.2024 року


ДОДАТОК № 1

до Публічного договору
про надання послуг з обробки
та доставки вхідних та вихідних
поштових відправлень 


КАЛЬКУЛЯЦІЯ ПОСЛУГИ

обробки документів Замовника для поштового відправлення

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПОШТОВА СЛУЖБА «Е-ПОСТ», (надалі - "Поштова служба") в особі директора Куркіна Володимира Вікторовича, який діє на підставі Статуту, керуючись ст. 633, 634 Цивільного кодексу України, пропонує необмеженому колу осіб цю Калькуляцію послуги обробки документів Замовника для подальшого поштового відправлення (надалі іменується - «Калькуляція послуги»).

Цей Додаток до Договору має силу протоколу погодження договірної ціни.

Вартість послуги обробки документів Замовника для подальшого поштового відправлення включає в себе:

  • вартість обробки документу (включає опрацювання документу засобами програмного забезпечення «Е-ПОСТ», перетворення в графічний формат, пересилку на друк, друк, упаковку в конверт, сортування відправлень, доставку відправлень в поштове відділення) – із розрахунку € 0,03 за 1 сторінку документу;
  • сервісний збір (включає опрацювання документу засобами програмного забезпечення «Е-ПОСТ», перетворення в графічний формат, пересилку на друк, а також збереження оригіналу документу в файловому сховищі і надання до нього доступу) – із розрахунку € 0,25 за 1 відправлення;
  • вартість конверту (в залежності від об’єму відправлення):
    • конверт С-65 - € 0,04;
    • конверт С-5 - € 0,05;
    • конверт С-4 - € 0,11.

Вартість послуги обробки 1 документу Замовника для подальшого поштового відправлення розраховується шляхом множення вартості обробки на кількість сторінок та додаванням вартості конверту, який відповідає цій кількості аркушів, і вартості сервісного збору. 


Редакція Додатку № 1 до Публічного договору від 16.09.2024 року


ДОДАТОК № 2

до Публічного договору
про надання послуг з обробки
та доставки вхідних та вихідних
поштових відправлень 


ЗАЯВКА НА РЕЄСТРАЦІЮ ПРЕДСТАВНИКІВ ЗАМОВНИКА, 

що мають право здійснювати відправку кореспонденції

через Електронний кабінет користувача «Е-ПОСТ»

м. Київ                                                                                                               « ___» _________ 2024 року


_________________________________________________ (надалі – «Замовник»), в особі ____________ _______________________________, який діє на підставі __________________, направляє наступний перелік представників Замовника, що мають право здійснювати відправку кореспонденції через Електронний кабінет користувача «Е-ПОСТ» (надалі іменується - «Представники Замовника») та підтверджує їх повноваження:

№ п/пП.І.Б. представникаЕлектронна адреса представникаКонтактний телефон представника


* Для доступу в Електронний кабінет користувача «Е-ПОСТ» перелічені вище Представники Замовника повинні зареєструватись в Електронному кабінеті за адресою в Інтернет https://easyfile.pro/ з вказанням електронної адреси, зазначеної для кожного з них вище.

** Ця Заявка підписується електронним підписом Замовника та направляється на адресу електронної пошти Виконавця, вказану в розділі 13 Договору.

ВІД ЗАМОВНИКА

Директор

_______________ _______________
(підпис) (П.І.Б)


Редакція Додатку № 2 до Публічного договору від 16.09.2024 року


ДОДАТОК № 3

до Публічного договору 
про надання послуг з обробки
та доставки вхідних та вихідних
поштових відправлень

ТАРИФИ
на послуги сервісу «EASYBOX»

Абонплата включає в себе послугу користування віртуальною поштовою скринькою EASYBOX, прийом повідомлень про доставку і вручення та повернутих листів, прийом та сканування вхідної кореспонденції, зберігання та відправка отриманої кореспонденції (кількісні показники залежать від варіанту тарифу на послугу). Сканування та відправка листів здійснюється протягом 1 робочого дня з моменту отримання.

№ п/пВиди послуг, включених в пакет Пакет послуг
Мінімальний
ОптимальнийБізнес
1Кількість поштових скриньок11до 3
2Прийом повідомлень про доставку і вручення та повернутих листівбез обмеженьбез обмеженьбез обмежень
3Прийом та сканування вхідної кореспонденції (включено в пакет)до 10 листівдо 50 листівдо 100 листів
4Прийом та сканування вхідної кореспонденції (понад пакет)€ 0,07/аркуш€ 0,06/аркуш€ 0,05/аркуш
5Безкоштовне зберігання отриманої кореспонденції (включено в пакет)1 місяць до 3 місяцівдо 6 місяців
6Зберігання отриманої кореспонденції (понад пакет) за кожний додатковий місяць€ 0,80€ 0,50безкоштовно
7Відправка отриманої кореспонденції 
(за тарифами Укрпошти відповідно до ваги кореспонденції, що відправляється)
1 раз на місяць1 раз на місяць чи квартал1 раз на місяць, квартал
чи рік
8Утилізація кореспонденції після 1 місяця зберіганнябезкоштовнобезкоштовнобезкоштовно


Вартість пакету (на місяць) € 2,50
 €9,50 € 17,00

Під поняттям «лист» мається на увазі 1 поштове надходження обсягом до 5 аркушів.

У разі надходження листа, що містить більше 5 аркушів, тарифікація послуги по скануванню та відправці на електронну пошту здійснюється відповідно до п. 4.

При виборі послуги утилізації листів за Замовником залишається право замовити зберігання окремого листа шляхом відправлення відповіді на електронний лист з відповідним сканованим документом протягом 7 днів після отримання.

Абонплата сплачується авансом за місяць.

Додаткові послуги сплачуються відповідно до рахунку-фактури, виставленого Замовнику за підсумками звітного місяця не пізніше 10 числа місяця, наступного за звітним.


Редакція Додатку № 3 до Публічного договору від 16.09.2024 року 

Укласти договір