Новий сервіс
МАСОВА Відправка кореспонденції
Ви створюєте шаблон листа та список отримувачів, а все інше ми беремо на себе.
Засобами Електронного кабінету Ви:
- завантажуєте шаблон листа та список отримувачів;
- для відправки оригіналів документів вказуєте свій електронний підпис.
- автоматично генерує відправлення за списком згідно шаблону;
- підписує кожен документ Вашим електронним підписом та зберігає оригінали електронних документів у файловому сховищі;
- всі створені листи друкуються та упаковуються в конверти;
- до кожного листа додається QR-код, який отримувач може просканувати та перейти до перегляду і завантаження оригіналу електронного документу;
- розсилає надруковані листа звичайною поштою.
Для користування сервісом масової відправки необхідно укласти договір та використовувати Електронний кабінет користувача «Е-ПОСТ».
Зручність для відправника
Сервіс масової відправки надає наступні переваги:
- Економія часу та коштів - не потрібно витрачати час на друк та підписування документів, а вартість друку в сервісі нижче ніж на офісному принтері;
- Підвищення ефективності - ми контролюємо вчасну відправку та доставку всіх листів;
- Контроль та аналітика - користувач може відстежувати стан доставки кореспонденції через Електронний кабінет та формувати звіти за результатами розсилки.
Нормативна база
Поняття Електронного документу
та способи його використання
Відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг»:
- Електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа (стаття 5 Закону).
- Для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис (стаття 6 Закону).
- Направлені електронні документи, що підписані електронним підписом, є оригіналами (стаття 7 Закону).
- Юридична сила електронного документа не може бути заперечена виключно через те, що він має електронну форму (стаття 8 Закону).